Περισσότερος χρόνος εκτός θρανίων ισούται με περισσότερη γνώση; Διόλου απίθανο!
Δεν χρειάζεται να ανατρέξουμε σε μελέτες για να το υποστηρίξουμε. Αρκεί να ακολουθήσουμε τον εξής απλό συλλογισμό:
- Καθώς πλησιάζουν Χριστούγεννα οι μαθητές μας χαίρονται προκαταβολικά. Λόγω στολισμών, λόγω αγορών, λόγω χαλαρών ημερών και επαφών με φίλους και συγγενείς, λόγω αποδράσεων κοντινών και μακρινών. Ακριβώς τότε, απολαμβάνοντας αυτά έχουν μεγάλη δεκτικότητα στο να μάθουν.
• Έστω και εάν το αντιλαμβάνονται ως ανταμοιβή ( εξωτερικό κίνητρο) θα διαβάσουν π.χ τα αγγλικά τους πρόθυμα εφόσον θα πάνε βόλτα με τη θεία μετά στο mall.
• Ο έφηβος που γνωρίζει πως θα του επιτραπεί να παρακολουθήσει μια χριστουγεννιάτικη παράσταση στο Christmas Theatre με τους γονείς του θα αισθανθεί δίκαιο να τους χαρίσει έναν καλό βαθμό. Άρα θα αφιερώσει αρκετό χρόνο στη μελέτη.
2.Γνώση και βιβλίο πάνε διακοπές με παραμύθια και ιστορίες που χαρίζονται και κυρίως διαβάζονται στα παιδιά. Μία παράδοση αιώνων που συνεχίζεται ακόμη και μπροστά σε ενεργειακό πια τζάκι. Πόσο «όλο αυτιά» είναι όλοι τότε γύρω από τον-την αφηγητή θείο-α /παππού-γιαγιά.
Πολλές φορές ακόμη θα βρούμε τα παιδιά μας κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο να ξεφυλλίζουν τα αγαπημένα τους παραμύθια ή να επεξεργάζονται κάποια νέα ιστορία. Αυτά τα Χριστούγεννα έχουμε στην διάθεσή μας κλασσικά παραμύθια και ιστορίες, αλλά και νέα, όπως είναι ο «Λάκης ο Κουκλάκης». Δώστε την ευκαιρία στους μικρούς εξερευνητές να γνωρίσουν ένα πραγματικό φίλο, τον Λάκη, ένα ασυνήθιστο λιοντάρι τόσο κοντά στους ανθρώπους που ξέρει να καταλαβαίνει τα συναισθήματά τους και να τους παρέχει ασφάλεια. Την ίδια ασφάλεια που παρέχει και στην μικρή Μαρία, στο σχολείο, την βόλτα